18 Eylül 2012 Salı

BU H&M KOLEKSİYONU EFSANE OLUR!


 Anna Dello Russo'nun H&M için hazırladığı aksesuar koleksiyonu deyim yerindeyse efsane olacak cinsten. Her bir parçası ayrı güzel, her bir parçası arzu nesnesi. Ayrıca tüm koleksiyon o muhteşem kadın Anna Dello Russo'nun zevkini birebir yansıtıp zamansız parçalardan oluşuyor.

Benim koleksiyondan en beğendiğim parça bu küpeler ve alttaki bavullar oldu. Umarım 4 Ekim'de İstinyepark'ta olup beğendiklerimi alma şansım olur. İstanbul'da olamazsam da artık sanırım annemi görevlendireceğim ;))








8 yorum:

kendimyapdiydim dedi ki...

off off off olmazmı yavrum ya... Tabi İzmir gene ulaşamayacak puff :@

audrey dedi ki...

Cok guzel de feci olur orasi 4 ekimde

semforever dedi ki...

Bence de ne marni le diğerleri en iyisi bu


semforever-semforever.blogspot.com

Şepşeker dedi ki...

Hepsi gerçekten çok güzel !

madammoda dedi ki...

Kendim Yapdiydim; aynen tatlım yaa Ankaralılara da yazık ;)

Audrey; öyle Valla ama napalim artık :)

Semforever; aynen ben de su ana kadar yapılan işbirliklerinden en çok bunu tuttum ;))

Sepsekerin fıkır evi; hemmm de nasil ;))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

kesinlikle katılıyorum hepsi benim olsun:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

kesinlikle katılıyorum hepsi benim olsun:)

Adsız dedi ki...

bavul takımı çok şık aslında dediğin gibi tüm koleksiyon bir harika..