1 Ağustos 2012 Çarşamba

TEK BAŞINA SEYAHAT

Bugün sizlerle maziden birkaç görsel paylaşmak istiyorum. Görseller mazi olduğu için efektleri de ona uygun :)

Yalnız seyahat etmek kimileri için sıkıcı, kimileri için eğlenceli; kimileri için korkutucu, kimileri içinse keşfedicidir. Ben Amerika seyahatimde Boston'u yalnız gezmek durumunda kalmıştım. Önce Boston'a doğru içim buruk, hafif de ürkek yol alsam da şehri adımlamaya başladığımda yalnız seyahatin kimi zaman çok keyifli olabileceğini anladım. Yalnız seyahat etmenin tek kötü yanı ise çektiğiniz fotoğraflarda kendinizin yer alamayışı ;))

Bu kısa hikayeden sonra bana göre seyahat bazen;

Şehrin en yüksek binasına çıkıp seyre dalmak, şehrin düzenine hayran kalmak,


Bir köşede seni bekleyen minik çiçeklerle selamlaşmak,


İtfaiye binasına hayran kalmak,


Bir trene atlayıp hayaletlerin dünyasına dalmak,


İçindeki melek ve şeytanı uyandırmak,


Kapalı kapılar-pencereler arkasında neler olduğunu merak etmektir...


Peki sizin için tek başına seyahat etmek ne demektir, nasıl bir duygudur?

5 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

egomun tavan yapması , özgürlüğüm ve sorumluluk üstlenmediğim nadide zamanlardır benim için :))) nasıl içlenmişim yalnız bana seyahat şart :)))))))

semforever dedi ki...

walla şuan için çok cazip gelen bişi sadece bakalım kısmet :D
http://semforever-semforever.blogspot.com/

smyrna dedi ki...

çok beğendim fotoğrafları hele o itfaiye binası..

madammoda dedi ki...

Sequin; voltran oluşturup seni tatile yollıcaz tamam söz :))

Semforever; hadi bakalım ;)

Smyrna; teşekkürler, benim de içim gitmişti :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.