11 Mayıs 2012 Cuma

ORIFLAME SEVDİCEKLERİM

Ben bloğumda genelde sevdiğim, ilginç bulduğum şeyleri paylaşmayı tercih ediyorum. Kimi zaman bir kıyafet, bir aksesuar olabilirken bu, kimi zamansa seyahat, yeme içme oluyor. Tabii bu sıralar zaten çok yazamadığımdan kişisel bir bloğa dönüşmüş durumda burası farkındayım :))

Yapan arkadaşlara saygım var ama her gün 'ne giydim' postu yapmak/okumak da pek hoşuma gitmiyor benim. Ayrıca bazı insanlarda yanlış bir kanı oluşmuş buna da değinmek istiyorum canlar. Moda/stil bloğu yazanlar illaki zengin insanlar olmalı, bir moda editörü kadar kitabi bilgiye sahip olmalı, hep moda dergilerinden fırlamış gibi giyinmeli diye düşünen, standart markalardan giyindiğimizi görünce laf sokuşturmaya çalışan kimseler var blog camiasında. Benim umurumda mı şahsen değil, çünkü ben bu bloğu tamamen zevk için tutuyorum ve beğenmeyen de okumama özgürlüğüne sahip.

Neyse gelelim esas konumuza :)) Oriflame markasını üniversiteye başladığım zamandan beri bilir, kullanırım. Tabi sevmediğim ürünleri de mevcut ama bana muadillerinden daha sempatik gelen bir markadır. 
Oriflame'den yıllardır severek kullandığm, bittikçe yenisini aldığım bazı ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum.  

1. Volare Parfümlü Vücut Pudrası: Özellikle yaz aylarında kullanırım. Terlemeyi engelleyip, cildi pürüzsüzleştiriyor, üstelik kokusu da pek şukela ;))
2. Milk & Honey Vücut Kremi: Çok hafif, ciltte hiç ağırlaştırıcı etki bırakmayan bir krem. Kuru cilt tipi için bile yeterli olabiliyor. Bal özlü kokusunu çok seviyorum.
3. Peach Melba Gloss Booster: Benim için ruj ve gloss'ların kokusu çok mühimdir. Kaliteli birçok markayı dahi kokusu itibariyle kullanamayıp kenarda bekletmişliğim vardır :( Ama bu şeftali kokulu gloss beni hiç rahatsız etmiyor, üstelik dudakta da dolgunlaştırıcı etki yapıyor ;))
4. Avon Planet Spa Pürüzsüzleştirici Soyulan Yüz Maskesi: 2 haftada bir falan uyguluyorum (ya da aklıma ne zaman gelirse), cildimi rahatlatıyor. En çok soyma işlemini seviyorum :D (Bu arada ben bu maskeyi de Oriflame zannediyordum, o nedenle kendisi burada :)) Avon olduğunu söyleyip beni uyandıran arkadaşa teşekkürler.)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende oriflame ve avon kulanmayı seviyorum yanılmıyorsam maske de avonun .

madammoda dedi ki...

Adsız; aaa iyiki söyledin valla ben maskeyi de Oriflame zannediyordum, hiç üstüne bakmıyorum da.. :) Hemen değiştireyim.