19 Nisan 2011 Salı

SON GÜNLER, KAYIP ZAMANLAR

An itibariyle durum raporum aşağıdaki gibidir, kaç gündür neden yokum, nerelerdeyim hemen özetleyeyim canlar ;))

1 Nisan itibariyle istifa ettim, geçen haftadan itibaren de evdeyim, öğlenlere kadar uyuyup kendimi dinliyorum. İnsanın kendine bir şey katmayan, sadece ödev gibi gidip geldiği bir işinin olması bence ölümcül bir şey. Tüm enerjini alan, canını sıkan, seni hayata ve emellerine karşı isteksizleştiren...
Dışarı çıkıp evimin karşısındaki gölde yürüyüş yapıyorum.
Elimde Patti Smith'in Çoluk Çocuk adlı eseri, tam da hayatımın sanatla iç içe geçmiş bu döneminde iki New York'lu sanatçının ilginç yaşam öykülerini okuyorum.
Hala kendime adam akıllı bir atölye oluşturamadığım için yaşam alanımızın tam da ortasına döküyorum malzemelerimi, kesiyorum, dikiyorum, yapıştırıyorum... Özellikle küpelere sardım bu aralar, birrrr sürü yeni aksesuar yapıyorum.
Kendimi iyi hissetmiyorsam eğer, battaniyemi çekip üzerime, akşama kadar TV'nin karşısında pinekliyorum.
Müziği, sevdiğim ezgileri içimde daha iyi duyabiliyorum. En sevdiğim müzik ve dans türlerinden Flamenko'yu ODTU 12. Sanat Festivali'nde Mavi Siyah Flamenko Topluluğu'ndan dinleme ve izleme fırsatı buldum, kulaklarım hala o muhteşem İspanyol ezgileriyle çınlıyor...
Düşünüyorum, kendi geleceğim için doğru kararlar vermeye çalışıyorum.

Ehh işte böyle sevgili izleyenlerim, bu aralar ben de durumlar budur, anlatın bakalım sizde ne var ne yok, özlediniz mi beni? ;))

7 yorum:

tubitos dedi ki...

canım diyet nasıl gidiyor ? ben bıraktım =)

madammoda dedi ki...

Tubitos; yok canim ben de is durumlari karisikligindan birakmistim, ama bu arada 1,5 kilo falan da verdim :)

SvGLove dedi ki...

Umarim her sey bundan sonra daha guzel olur canim;)
Madem oyle, bize daha cok post yayinla;)

.ankara düşleri. dedi ki...

canım hayırlısı olsun.
inşallah geleceğin için en doğru kararı verirsin.
kolay gelsin .
iyi dinlenmeler :))

madammoda dedi ki...

SVGLove; tesekkurler tatlim, ben de bundan sonra oyle yapmayi planliyorum ;))

madammoda dedi ki...

Ankara Dusleri; tesekkurler canimcim, dualariniz benimle olsun ;)

tuba can dedi ki...

canım aslında sevindim çok iyi bilirim zorla çalışmanın imkansız olduğunu kalbindekileri hayata geçirirsin umarım kolaylıklar