29 Nisan 2011 Cuma

ŞİRİN ÇORAP, ŞİRİN BABET, ŞİRİN GÖZLÜK

Selam şekerler, ne zamandır bugün ne giydim postu yapamıyorum. Malum fotoğraf çekecek biri veya çekilecek yer lazım. Bu kadar boş zamanın içinde ben deniz üşengeç insan da evde yaydıkça yayıyorum malum ;))
Dün artık zoraki bi iş bulup attım kendimi dışarı, hazır güneş de varken bir güzel gezerim diyordum kiiii birden şapır şupur yağmur yağmaya başlamaz mı... Benim ayağımda da yerle bir babetler varki, sormayın halimi. Ayy bir de ilk defa bir devlet dairesinde işimi oraya git, buraya gel demeden 15 dk. içinde hallettim. Hem de çok kalabalık olmasına rağmen. Şaştım ve pek de sevindim tabii :))
Gözlüklerimi yurtdışından alışveriş yasağına kapılmamışken fiyonk detayına vurulup almıştım. Sezonluk araba gözlüğü yaptım :))

Bu çoraplarımı çok sevdim, o kadar tatlılar kii her şeyin içine giyesim geliyor. Yalnız bunları Penti'nin çocuk reyonundan aldım aramızda kalsın ;))

Yelek.................................Gojane
Hırka...............................Bershka
Tshirt.....................................LCW
Ayakkabı..............................Koton
Çorap.....................................Penti
Gözlük............................NewLook
Kolye, küpe..............Amerika'dan


4 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Çorap ve babet ikilisine bayıldım:)Çok şeker olmuşsun kuzu:)

fashiONözge dedi ki...

off ne fena di mi?hava güzelken bir bakıyorsun yagmur :( ama sen havaya inat harika olmuşsuuunn :)

tubitos dedi ki...

çok şeker olmuş =)

madammoda dedi ki...

Pride; sagol tatlim ;))

Fashionozge; ayhh cok merci sekercim :))

Tubitos; tesekkurler :)