15 Şubat 2011 Salı

SEVİNDİREN KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİ

Kozmetik alışverişlerinde genelde fazla düşünmem, o an ne hoşuma gidiyorsa alır geçerim. Daha doğrusu geçerdim; çünkü artık daha dikkatli davranıyorum makyaj malzemesi alırken. Öyle her markayı, satış danışmanlarının her önerdiğini almıyorum. Ve eskisi gibi çok almıyorum, az olsun öz olsun artık düşüncem bu.
Geçenlerde de Strawberry'de Bobbi Brown'ın bu aydınlatıcısını gördük indirimde, hemen bütün işleri bırakıp alışverişe koyulduk arkadaşımla. Kaç gündür de bir heyecan bekliyorduk Bobbi'lerimizi :)) Bugün (yani siparişten 11 gün sonra) siparişlerimiz elimize ulaştı, bu da günümüzün neşe kaynağı oldu. Ürünü çok beğendik, hem beyaz tenlilerde hem de esmerlerde çok şık duruyor. Herkes gönül rahatlığıyla bu ürünü alabilir, ben kefilim canlar (Beğenmeyen getirsin, ben kullanırım valla) ;))


Bu ürün de geçen ay Avon'dan sipariş verdiğim A New serisinden bir çok katlı ;) Altta göz çevresine uygulayabileceğiniz kapatıcısı bulunuyor. Üstte ise beyaz ve mürdüm farlar. Ürün nasıl derseniz orta sınıf, özellikle kapatıcısı bana oldukça yağlı geldi o nedenle çok az miktarda uyguluyorum, bu da kapatıcılığının azalmasına neden oluyor. Ama çantada her zaman taşınıp kurtarıcı olabilecek bir ürün.

Elbette makyaj bloğu yazarı değilim ama son günlerde aldığım bu iki ürün hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Bunlar naçizane fikirlerim, hepinize sevgiler, bol bol öpücükler...

Hiç yorum yok: