2 Şubat 2011 Çarşamba

SAHALARA GERİ DÖNDÜM, NERDE KALMIŞTIK?

Son bir haftadır falan yazamıyordum, çünkü İstanbul'dan canlarım gelmişti, aile saadeti yaşanmaktaydı. (Merak edenlere dip not olsun, unutmayıp arayan soran dostlarım sağolun varolun)
Amaaa şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz, daha doğrusu çok önceleri yazmam gereken bir postla başlıyoruz bugün.

Bu yazımda sizlere Vogue editörleriyle Harvey Nichols'ta buluştuğumuzu anlatmıştım. O gün keyifli ama kısa süren sohbet sonrası, sevgili Pride ve Moda Çıkmazı ile Paris Hilton'da ufak bir çekim yapmıştık. O gün istediğimiz tüm parçaları bir bir deneyip üzerimizde görme fırsatı yakaladık. Şimdi en sevdiğim parçaları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Aslında ben Paris Hilton'u sevmediğimden markaya da tepkiliydim. Ama içeri girip kıyafetleri üzerimde görünce bu fikrim tamamen değişti. Çok cici, çok kokoş ürünler var markada. Ben özellikle aksesuar ve montlarına bayıldım.

Paris Hilton mağazasını basan Üç Silahşörler ;)))

Bu kalpak tam benlik; yumuşacık ve çooook şık...


Aksesuarlarına bayıldığımı söylemiştim... ;))


Bu rugan deri görünümlü puff montta fena aklım kalmıştı, şimdi görünce tekrar hatırladım. Bir bu mont, bir de altında Rubber Duck bot aldım mı benden mutlusu olmıcak ;))


Bu pırlanta yüzük şeklindeki masa ise mağazada vurulduğum parça oldu, küçüğü olsa hemen alıp eve götürebilirdim (mobilyacılara duyurulur)...


Hiç yorum yok: