9 Aralık 2010 Perşembe

FOREVER NEW İLE KIŞ ŞIKLIĞI

Forever New'in yeni kış koleksiyonundan ilk görüntüler.
Ürünleri yerinde inceleme fırsatı olmayanlar önce buradan beğenip sonrasında direkt alışverişe gidebilirler.
Ben Forever New markasının özellikle elbiselerini ve aksesuarlarını beğeniyorum, hem uygun fiyatlı, hem de şık tasarımlar oluyor.
Bence yeni sezon ürünleri tükenmeden yeni yıl elbisenizi seçmeye Forever New mağazalarına bir uğramalısınız.
Ben haftasonu kesin gidip inceleyeceğim, eminimki kredi kartı ekstremin ucuna birkaç satır daha eklenecek ;))


7 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bu markanın cizgisine bayılıyorum ya.
gercekten cok sık

Elif UYSAL dedi ki...

Ben İstanbul mağazasını boşalttım diyebilirim:)Bayılıyorum Forever New'e özellikle de bedenlerine:)

uğurböceği dedi ki...

ay çok güzeller.bayıldım.son 2 resim hele harika

madammoda dedi ki...

Kova Kadınıyım Ben; diimi pek güzel şeyler yapıyorlar :)

Pride; hihuu evet tatlım tam senlik, hadi hadi giy de görelim ;))

Uğurböceği; diimi canım, siyah kabanlara mı?

Shiney dedi ki...

Bende son 2 resme bayildimm :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

evet ya acayip güzel
kadının dilinden anlıyorlar :)

madammoda dedi ki...

Shiney; paltolara mı;) ?

Kova Kadınıyım Ben; evet hem modern hem çok zevkli tasarımları var :))