8 Kasım 2010 Pazartesi

YELİZ YEŞİLMEN'İN KIZININ ODASI

Yeliz Yeşilmen Asya Tuana adını verdiği kızı için bol renkli, cıvıl cıvıl bir oda hazırlamış. En ufak ayrıntıya kadar da düşünmüş.
Ama bana kalırsa bir bebek için fazla karışık bir oda olmuş, 2-4 yaş grubuna daha çok hitap eder diye düşünüyorum.
Bir anne olarak emek verip hazırlandığı, kendi zevkine göre en iyisini yapmaya çalıştığı için olumsuz yönde bir yorum yapmak istemiyorum. O yüzden odadaki her bir parçaya tek tek baktığımızda sevdiklerimi paylaşacağım sizlerle.
Dolabın kapağına minik Asya'nın adının yazılması, kalpli duvar kağıdı ve ayna, şifonyer ve ayrıca bisikletli avize... Bunlar benim çok hoşuma gitti. Açıkçası bazı ünlülerin yaptığı gibi klasik tarzda bebek odalarını sevmiyorum ben. Beyaz mobilyalar ve bunları renklendirecek aksesuarlar, fonksiyonel eşyalar hoşuma gidiyor.
Yakın zamanda bebek sahibi olacak veya böyle bir düşüncesi olanlarınız varsa belki işinize yarar diye düşündüm.




Sevgiler, bol bol öpücükler herkese.

Ailenizle, canlarınızla mutlu bir ömür olsun hepinize...

Minik bebişleri olanlar varsa bir kez de benim için öpsünler mislerini emi ;))

kaynak:Kelebek Galeri

4 yorum:

Duygu Fedakar dedi ki...

çok tatlı bi oda olmuş:)

*!*vanilya's dedi ki...

Annelik yakışmış kilolarla falan çok hoş görünüyor yeliz yeşilmen,ancak oda bana da çok karışık ve pembe ağırlıklı geldi halı insanın gözünü yoruyor perde ortamı bunaltmış.Bana kalırsa.duvarlar beyaz perde beyaz ve halı beyaz olsaydı mobilya daha ön plana çıkmış olacaktı.Tabi ki zevk herkese göre değişiyor.

minik dedi ki...

İnsanın içinden odayı görünce imdatttt diye bağırası geliyor.Bir bebek için çok yorucu ve huzursuz bir oda olmuş.Ayrıca odanın içindeki eşyalar o büyüklükte bir oda için çok fazla.

madammoda dedi ki...

Simon; evet tatlim :)

Vanilya's; cok haklisin, bebisin gozu yorulcak..

Minik; evet canim, odanin bu kadar esyaya gore daha bir buyuk olmasi gerekiyor ;))