26 Kasım 2010 Cuma

KAZAKLARI BAŞTAN YARATIYORUZ


Artık biliyorsunuzdur, ben bir şeyi yeni baştan yaratmayı, değiştirmeyi, eklemeler çıkarmalar yapmayı çok seviyorum. Bu yüzden tam bir DIY delisi diyebilirim kendime. Bloğumda da sıkça gördüğünüz gibi özellikle kıyafet ve aksesuarlarımın formlarını değiştirmekten inanılmaz zevk alıyorum. Bu gördüğünüz kazakların hepsi ünlü tasarımcıların ve markaların ürünleri. Eğer sizde makul fiyatlarla bu güzelliklere sahip olmak isterseniz pamuk eller iğneye ipliğe şekerler. ;))
Bu kazakların hepsi de bana göre birer DIY projesi. Özellikle yapacaklarımı aşağıda sıralıyorum.
  • Pufur pufur bir kazağın üzerine inciler serpiştirmek.
  • Siyah bir dantelden açık renk kazak üzerine kocaman bir fiyonk yapmak.
  • Uzun bir kazağa deriden cep yapmak, yahut yukarıdaki gibi ceplerin üzerine büyük X'ler yerleştirmek.
  • Bir hırkanın yakasına ve ön kap kısmına zincirden biye geçmek.
PS: Beğendiğiniz ve fikir istediğiniz DIY'ler varsa her konuda yardımcı olmaya hazırım. Çekinmeden sorabilirsiniz...

Hiç yorum yok: