20 Ağustos 2010 Cuma

SEVDİCEĞE ÖZEL EN FARKLI HEDİYE, BİR OYUN OLABİLİR Mİ?

Geçenlerde biliyorsunuz Ozzy'mle ilk evlilik yıldönümüzü kutladık. Ben de bunun için nette araştırma yaparken çok özel ve güzel bir fikirle karşılaştım. Aranızda bilen var mı bilmiyorum ama, ben görür görmez bayıldım bu fikre.

.....AŞKA GEL OYUNU.....
Müthis bir şey, sevgilinizle size özel romantik bir oyun tasarlıyorlar. Size özel cümlelerle, sizin mesajlarınızla... Sevgililer günü veya evlilik yıldönümünde değişik hediye arayışında olanlar için birebir. Ben de almak istedim ama bu güzellikle son gün karşılaştığım için yetişmeyecekti, o nedenle inşallah başka sefere diyorum. Ama kesin yaptırıcam bu oyundan çünkü eminim oynarken çok keyif alıcaz. Oyunda çiftleri her adımda sürprizler bekliyormuş benden söylemesi... ;)))

Romantik Oyunlar'ın sitesine ışınlanmak için tık tık...

Fiyatı da sadece 49 TL. Böyle bir güzellik için gayet uygun...
(Vallahi firmadan hiçbir çıkarım yok, sadece can-ı gönülden fikri çok beğendim :)) )

Hiç yorum yok: