28 Ağustos 2010 Cumartesi

BUGÜN NE GİYDİM ALLAH BİLİR?

Bugün yataktan resmen sürünerek kalktım. Hele ki bal kaymağımı yatakta horuuul horul uyurken bırakmak bana hiç iyi gelmedi tabii.
Ve bugün sabah hamur işi yememek için kahvaltı da yapmadım, artık ofisteki simit ve sandviç partilerine son! (Sadece 3 parça limon lifli Etiform'la yetindim...) Dikkat etmem lazım artık, çünkü işe başladığımdan beri 3 buçuk kilo almışım ve bunu en geç farkeden de bendeniz oldu ;)))
Aburcubur ve hamurişi yok, bol hareket var bundan sonra tamam mı şekerler... ;)
Güne uyuz başladığım için de bugün hiç özenemedim kıyafetime, aslında renkli cıvıl cıvıl giyinmek istiyordum ama hiçbir şey bulamadım dolapta. Bu size de oluyor mu, dolapta iğne atsan yere düşmez ama ben giyecek bişicik bulamıyorum canlar...

T-shirt..............Eryaman'da ihraç fazlası satan bir mağazadan
Jean.............................................................LTB
Babetler.............................................Koton
Çanta.....................................Jacquline
Bileklik.....................................Bahçeli'de bir butikten
Halka küpeler.........................................Gümüş (?)

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

sen zaten güzelsin tatlım.çuval giy çık.çuvala hava katarsın.

cecilia dedi ki...

bana olmazmı ya hep oluyor dolap ağzına kadar taşıyor ama yok giyecek bişi yok çünkü diğerlerinden sıkılıyoruz galiba özellikle daha önce giydiğim bişiyi giyememe gibi bi salaklığım var bilmiyorum nie :)

Stil Direktoru dedi ki...

Allah bilir demiş komiğim benim :) Yavrum hatlar yerinde ne giysen gider yaneee

madammoda dedi ki...

Uğurböceği; totom kalktı havaya ahah :)))

Cecilia; ohh yalnız değilmişim yavv sevindim ;))

Stil Direktörü; hatlat gidiyo elden, duruma acil müdahale... ;))