26 Ocak 2010 Salı

MARKAFONİ'DE DAWGS KAMPANYASI

Ugg cizmelere alternatif olarak cikan Dawgs cizmeler su anda Markafoni'de indirimli olarak satiliyor. Fiyatlar 29.90 TL ile 124.90 TL arasinda degismekte.

Dawgs urunleri bence gayet basarili. Ugg'lar cok pahali, diger taklit urunler de cok kalitesiz diyorsaniz Dawgs'lar tam aradiginiz urun diyebilirim.

Nereden mi biliyorum?

Gectigimiz aylarda Kristal Kure'de yapilan ilk Dawgs bot yarismasinda kazanan talihlilerden biri de ben olmustum. Ve firma bana sevgili Kristal Kure araciligiyla bu asagidaki cizmeleri gondermisti. Benim bu tarz kalin cizmeleri giyme aliskanligim pek olmadigindan cok nadir kullaniyorum ve henuz bir kombinde fotolayamadim ama kalitesi ve kullanisindan cok memnunum. Gonul rahatligiyla bu urunu herkese tavsiye edebilirim.

Halen Markafoni'ye uye olmayan varsa modabenimdiyebilene@gmail.com olan mail adresimi referans icin kullanabilir. Yahut isteyene davetiye gonderebilirim.

Hiç yorum yok: