25 Ocak 2010 Pazartesi


ASHLEY OLMUYORSA GIYMECEKSIN BEBEGIM!!!

Gunaydin canlarim, yeni bir hafta, yeni bir gun daha... Ammaaa hic oyle uff ne guzel tatildik, yine mi is var diye dertlenmeyin piliss ;)) Pollyanna'ci olun demiyorum ama pozitif olun, gune gulerek baslayin.

Ben de size Olsen kardeslerden aslinda sevdigim olani yani Ashley Olsen'in "Olmamisss!" dedirten fotolarini sunmak istiyorum. Sabah sabah agir gelmeyecek ufak bir elestiriyle baslamak istedim o kadar :))

Kendisini sevmeme ragmen Ashley'e "Yavrucuum madem bu goruntuyu vereceksin, madem olduramayacaksin, o zaman giymeyeceksin. Bak hem de ayni ayakkibiyla 2 kez yakalanmisligin var. Cik cik cik... " diyorum. Umarim zat-i alleri (kendileri) sesimi duyarlar da bir daha bu hale dusmezler, diimi ;))
Simdilik opuldunuz bebekler.
Tschusssss ;)))

Hiç yorum yok: