7 Eylül 2009 Pazartesi

YEPPAAAA, 50. IZLEYICIM HOSGELDIN :)))

Bugun itibariyle 50. izleyicime ulasmis bulunuyorum. Izleyici panelindeki sayi her arttiginda ben daha bir mutlu oluyorum, hele ki sizlerden yorumlar geldikce degmeyin neseme...
Ehh simdi bu mutlulugun verdigi sevkle her 100. izleyicime bir hosgeldin hatirasi sozu veriyorum. Simdilik hediyeler belli degil ama kendi yaptigim tasarimlardan olabilir. Kisiye ozel olucak orasi kesin ama.
Opuldunuz bebekler, her yeni gune kocaman bir kahkahayla baslamak dilegiyle...

9 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Daha nicelerine canım

ebruli dedi ki...

Ben de 52.oldum :) Takipteyim canım sevgiler (gardropfaresi olarak da izlemeye alıcam seni şimdik :)

madammoda dedi ki...

Stil Direktoru; sagol bebem.

Ebruli; sana da tebrikler o zaman beraber daha nicelerine ;)

Adsız dedi ki...

53.sıralarda yerimi almıs bulunmaktayım =)

L@febesi dedi ki...

nice 50 lere :))

madammoda dedi ki...

Ecem; 53. izleyicim olarak hosgeldin sekerim.

Lafebesi; mersi canim.

Kurbiş dedi ki...

bende 56.oldum:)nice izleyicilere:)

fashion in fashion dedi ki...

57. oldum.=) daha nice seyircilere.=)

madammoda dedi ki...

Kurbis ve Fashion in fashion; hosgeldiniz sekerler, opuyorum her birinizi ;*))