30 Eylül 2009 Çarşamba

HELLO KITTY'LI CEYO'LAR VE HELLO KITTY MUZIKALI

Dunyanin dort bir yaninda seveni olan Japon kedi Hello Kitty Ceyo'yla Avrupa ve Japonya pazarina aciliyor. Aslinda gecen yil Ceyo, Hello Kitty'nin Turkiye lisansini almisti ama tabii bununla yetinmedi. Hello Kitty'nin sahibi ve yaraticisi Kunihiko Tsuji'nin Istanbul ziyareti sirasinda Ceyo rustunu ispat etmeyi basardi. Yani artik sadece TR'de degil bircok ulkede Hello Kitty ayak urunleri Ceyo markasiyla satilacak.
Su an Ceyo'da satilmakta olan Hello Kitty urun grubunu asagiye ekledim, ben en cok Plaid'i begendim ama maalesef sadece cocuk nuaralari var :(((
Ayrica muhtesem bir haber daha; Hello Kitty ulkemize muzikalle geliyor. Bu muzikal, turne kapsaminda 2010'da Italya'da baslayacak olup 2011'de de ulkemizde olacak. Hello Kitty asiklari biraz bekleyecekler artik ama degecegini dusunuyorum.
kaynak: hurriyet, ceyo.com

2 yorum:

özge dedi ki...

ben de 1.den var kozyatağı carrefourdan almıştım,süper:)

madammoda dedi ki...

Ozge; 1. de cok tatli, guzel secim yapmissin, buarada rahatligi nasil bilgi verirsen seviniriz... ;)