27 Ağustos 2009 Perşembe

O ATIK EVLI BIR BLOG YAZARI
Evet dostlarim son yazimdan da anlayacaginiz uzere dugun dernek islerine girismis ve hayatimizin en onemli, en mutlu gununu yasamak icin kosusturmacalardaydik. 15 Agustos'ta birbirimize "Evet" dedik, sonrasinda da balayi icin Guney'de aldik solugu. Mutlu mesut bir tatil haftasinin sonunda donduk evimize ve ben artik oldum evimin hanimi :))
Tabii bu surecte dogal olarak blogumla hic ilgilenemedim. Sizler neler yaptiniz ondan da uzak kaldim ama artik bloglarinizi bir bir geriye donuk okuyorum ve kendi blogum icin arastirmalara girismis bulunmaktayim. Yani bu acigi en kisa zamanda kapatacagiz canlar. Ki ben yine rahat durmadim o kosusturmacada bir seyler yaparken kiyafet olsun, yemek olsun hep gozume blog konusu olarak gorunuyordu zaten. Bu sayede de yaptigim bazi seyleri sizler icin fotolamayi unutmadim.
Sevgiler herkese, herseye...

5 yorum:

KokoSh dedi ki...

hayırlıı olsunn
hoşgeldinnnnnn

corcorella dedi ki...

mutlu olun ısallah....
bende 15agustosda evlendım:D

madammoda dedi ki...

Cdm; tesekkur ederim.

Gulen Erbasli; cok sagol, ne guzel yaa, ayni heyecanlari ayni gun yasamisiz, insallah siz de hep mutlu olursunuz.

DERYA dedi ki...

mutluluklar dilerim.en kısa sürede darısı başıma inşallah :P

madammoda dedi ki...

Derya; cok tesekkur ederim.
Umarim en kisa surede gerceklestirirsin dilegini.