5 Haziran 2009 Cuma

OKUNASI BLOGLAR - TANITIM.1
(BİLUN DESIGN)
Blog okumayı çok seviyorum, zaten her gün birkaç saatimi kesin bloglar arası trekking yaparak geçiriyorum. :))) Resmen hepiniz birer arkadaşım gibi oldunuz. Neyse sadede geliyim. Bundan sonra her hafta sizi benim çok sevdiğim, okumaktan çok keyif aldığım bir blogla buluşturacağım.
Veee bu köşemi ilk olarak Bilun Design'la açıyorum. Ve deee kendime hayırlı olsun diyorum. :))))
Bilun Şen kısa süre önce kendi kendine tasarladığı takı ve tokalarını satışa sunmaya karar vermiş. Ki bence çok da iyi etmiş... El emeği göz nuru çok cici şeyler tasarlıyor. Hepsinin ayrı bir hikayesi ve tabiiki de ayrı bir adı var bu tasarımların. Aşağıda gördükleriniz sırasıyla; Buket - Maskeli Balo - Şeker Pembe - Tüğlü Geyik - Gelinlik. Ve deee kendisi yanda gördüğünüz bu tatlı bayan ;))

2 yorum:

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok çok teşekkürler güzel sözlerine, çok mutlu oldum burada yer aldığım için :) Yeni köşen hayırlı olsun ve ilk konuğun olduğum için ayrıca teşekkürler :)
Sevgilerimle..

madammoda dedi ki...

Rica ederim :)) Çok güzel emeklerin, çok güzel değerlerin olduğu için bence bloğun harika bu nedenle seninle başlamak istedim. Her şey gönlünce olsun ... ;))