26 Mayıs 2009 Salı

PUDRA RENGİ ELBİSELER / NUDE PINK DRESSES

Sezonun en gözde renklerinden ve benim de en bayıldığım tonlardan biri olan pudra rengi ünlüleri hakimiyeti altına almış durumda. Valla ben olsam ben de alınabilirim, pudra rengiiii sarmala beniiii... ;)))

Modeller aynı zamanda düğün, nişan, mezuniyet elbisesi arayışında olanlar için de örnek teşkil edebilir. Ama dikkat edin hangisini seçeceğinizi konusunda karmaşaya düşebilirsiniz. Hepsi çok güzellerrrr...Lacheen'cim alttaki elbise yine benim çok beğendiklerimden, görünce aklıma hemen sen geldin ve senin için ekliyorum, senin hemencik dikiverip kendi tarzında muhteşem bir kemerle de kombinleyebileceğini düşündüm.

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

madamcım seve seve tema yaparım ama bloguna bile bakamadım ki eğer okursan mailini yaz bari diye yazmıştım çünkü madam olan profil Profil Uygun Değil diyor blogunu kapatmışsın bilgine.

http://modabenimdiyebilene.blogspot.com/ u yazdığın için ancak ulaşabildim. sevgiler