31 Ocak 2014 Cuma

EN SON NE YAPTIM

Herkese selamlar :))
Çoook uzun zaman oldu bloğuma yazmayalı. Ama özledim yazmayı, paylaşmayı. Sizlerin bloglarını okumayı... Bu arada genelde bir fotoğraf delisi olarak Instagram'da takılıyordum. Instagram resmen bloğun pabucunu dama attı diyebilirim. Şimdilik bir "En Son" postuyla başlayalım. Bakalım devamı nasıl gelecek? ;))


En son ne yaptım: Spora gittim, dans derslerine de katılmaya karar verdim ;)
Hangi filmi gördüm: Sinemada Düğün Dernek :) İlk vizyona girdiği gün gitmiştim, çok keyifliydi. Sonrasında başka beni izle diyen film olmadı :P
Ne dinledim: Rengin - Aldatıldık (Bu aralar 80'ler takılıyorum!)
Ne okudum: Bloglardan seyahat yazıları. İtalya seyahatimiz için bilgi toplama çabaları. Ama şimdilik Roma'dan öteye geçemedim :D
Ne içtim: Taze sıkılmış portakal suyu. Mevsim malum!
Ne yedim: Soslu kızartma. Spor hocam duymasın ^.^
Ne aldım: Thailand'dan kendime elbise. Ama olmadı o ayrı :))
Neye sevindim: Haftasonu sevgilimi görecek olmama ;)
Neye kızdım: 1 günde tam 2 kat fiyatına çıkan uçak bileti fiyatlarına :(
Neye şaşırdım: Bu ay hiç seyahatimin olmamasına :P
Ne tıklayıp aldımDerimod biker bot.

Sevgiler...

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

özledik postlarını. hoşgeldin:)