13 Mayıs 2013 Pazartesi

LONDRA'DA VİTRİN AŞKI

Londra'da bir alışveriş delisi olarak en çok merak ettiğim yer tabiiki Oxford Street'ti. Bizde olan ya da olmayan birçok ünlü marka bu caddede cazibelerini kullanarak beni çağırıyorlardı. Ancak bir strateji hatası yaparak Oxford Street'i ben Pazar akşamına bırakmıştım. Ne yazıkki Londra'da birçok mağaza Pazar akşamları saatler 18:00'ı vurduğunda kepenkleri indiriyor(muş)!
Ben de caddede 17:30 civarlarında olduğum için istediğim birçok markayı gezemedim :(( Ki bunlar meşhuuur Harrods, Selfridges, Primark, TK Maxx... gibi birçoklarıydı. Birkaç küçük dükkan ve tezgah gezme şansım oldu sadece alışveriş namına. Tabi buna en çok sevinen kim olmuştur bilin bakalım? ;))
İçlerini gezemesem de caddeyi boylu boyunca turlamaktan vazgeçmedim yalnız. Vitrin bakmak da biraz fikir veriyor, insanın gözünü doyuruyor sonuçta, alışverişe susamış bünyeyi tatmin etmese de. (Züğürt tesellisi basbayağı!)
Londra'da vitrin dizaynlarını en çok beğendiğim mağaza ise kuşkusuz Selfridges oldu. Her vitrine ayrı konsept uygulamışlar ve bazıları resmen masal dünyasından birer kare gibi olmuştu. Sizler için birkaçını fotoğraflamayı ihmal etmedim tabi. Şimdi hemen biraz Selfridges vitrinlerine göz atalım bakalım ;))







Bu da vitrinini çok beğendiğim küçük bir mağaza.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

süper :)

havziş dedi ki...

Çok özlemişim Londra'yı!! Eğer hala ordaysan Harvey Nichols vitrinlerine de bir göz at derim :))

Creamarks dedi ki...

Merhaba,

Sitenizde haber/konu yayınlamak istiyoruz. Devamlı haber/konu alımları yapmaktayız, reklam ağımıza sizde katılmak ister misiniz?

mail : creamarks@gmail.com

madammoda dedi ki...

Prettyinpink bride; :))

Havziş; ne yazıkki kısa süreli bir seyahatti benimki, bir sonrakine inşallah ;)

Creamarks SEO; bu konuda modabenimdiyebilene@gmail.com dan benimle irtibata geçebilirsiniz.

Belleeamie dedi ki...

Londraya asigim ben nokta :D :)