31 Mart 2012 Cumartesi

PEMBE RÜYALAR OTELİNDE

Teoman'ın Renkli Rüyalar Oteli'nde şarkısını yazıma uyarlayıp bu şeker ötesi pembiş papilere bakarken kendimi hayal dünyasında koyverdim...
Pembe sanırım biz kızların (yaş kaç olursa olsun) en en en çok sevdiği renk. Kıyafetten ayakkabıya, mobilyadan ev tekstiline ne olursa olsun, pembe olsun istiyoruz. İtirazı olan?

Melissa'nın bu şeker kokulu pembiş ayakkabılarından giymem diyeceğim yok sanırım. Zaten kolajı oluştururken hep kendi zevkime göre seçtim papileri itiraf edeyim :))



7 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ah melısa ah
ulkemde bıraz daha ucuz olsan da alsak ne olurdu sankı

Adsız dedi ki...

İLK ÜSTTEKİ ORTA KISIMDA YER ALAN ŞEKER PEMBESİNE BAYILDIM

madammoda dedi ki...

Kova KAdınıyım Ben; çok haklısın tatlım ;))

Adsız; beğenmemek elde mi ;)

j.d. dedi ki...

Hepsini alabiliyo muyuzz? :D

j.d. dedi ki...

Hepsini alabiliyo muyuzz? :D

Unknown dedi ki...

hepsi fenaaa!!! istiyorummm :)))

madammoda dedi ki...

j.d.; tabii bol paramız varsa alabiliryoruz :D

Tugbasatelier; ben de ben deee ;))