5 Eylül 2011 Pazartesi

KIM KARDASHIAN'IN GELİNLİKLERİ VE DÜĞÜN DETAYLARI

Kim Kardashian dünya evine girdi girmesine ama benim meraklı takipçilerim kendisinin düğün detaylarını pek merak ediyorlarmış. Resmen kraliyet düğününden daha çok soru geldi Kim'in düğünü ve gelinliğiyle ilgili! o_O
E hal böyle olunca bana da artık bu konuda bir post yapmak farz oldu dedim, sıvadım kolları.

Kardashian kardeşlerin en meşhuru olan Kim ablamız düğününde bir gelinlikle yetinmedi. Malumunuz kendisi şatafatı, şaşa'ayı pek sever. Vera Wang'den 2 gelinlik ve 1 kokteyl elbisesi giydi düğün boyunca.
Yalnııııız öncelikle belirtmek isterim ki; aşağıda görecek olduğunuz görseller People dergisinde tam 1,5 milyon dolar karşılığında yayınlandı.Yani "Hatun akıllı beyler!" (Ahh pardon hanımlar, ne de olsa biz daha çok ilgileniyoruz bu konuyla diimi...)

Gelelim Kim ablanın gelinliklerini incelemeye. İlk gelinliği prenses formunda. Duvağı ve çiçeğiyle benden tam puan aldı. Yalnız şatafat kurbanı deyip geçemeyeceğim bir detay var orada, öyylece gözümü tırmalayan! Kim'in başına taktığı bilmem kaç karatlık, yok bilmem kaç milyon dolarlık saç aksesuarı. Sizi bilmem ama bence tam bir kırocan detayı.

İkinci gelinliği ise tam bir Kim Kardashian gelinliği dedirten cinsten, yani kıvrımları (popoyu!) abesce sergileyen bir deniz kızı gelinliği. Ki ilk dans için giydiği bu gelinlik, zaten kendisinin favorisiymiş. ;)) Ancak ben bu ikinci gelinliğin tamamen bir hata ürünü olduğunu düşünüyorum. Bence ne tarafından tutsan elinde kalır :S
Eski Hollywood starları formunda olan son kıyafeti ise kokteyl elbisesi olarak düşünülmüş. Şahsen ben bu elbiseyi beğendim. Çünkü bu tarzı zaten seven biriyim. Kim de gayet güzel taşımış.


Detaylara geldiğimizde ise baştan uyarayım hanımlar, burası aklınızı başınızdan alabilecek cinsten. Zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış dedirtmemek için karatları, milyon dolarları bir kenara bırakıyorum. Yalnız mücevherlerinin Lorraine Schwartz tarafından tasarlandığını ve benim hem gelin, hem de damadın evlilik yüzüklerini çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Ucunda 2 adet K harfi olan bileklik ise damadın geline düğün hediyesiymiş ;)

Nedimeler de gördüğünüz gibi sağ baştan say nizamına girmiş kız kardeşler ;)) Tabiiki onlar da Vera Wang'den giymişler... Hepsinin bir örnek olması dışında da hoşlar.

2 yorum:

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Taç yerine kullandığı aksesuarı çok sevdim ve o faotoğrafta Kim çok güzel görünüyor, onu ilk kez böyle gördüm :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

madammoda dedi ki...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları; tabi canım ben sevmedim diye kimse sevip beğenmicek diye bir şey yok. Zevkler ve renkler tartışılmaz ne de olsa ;))