8 Haziran 2011 Çarşamba

EV YAPIMI BESLEYİCİ KREM TARİFİM

Bu kremi öğrendiğimden beri, yani son 2 yıldır falan sürekli kullanıyorum. Ve o kadar memnunum ki sizlere de tavsiye etmek istiyorum. Çünkü hem pratik ve ucuz, hem de bir o kadar faydalı. İster gece ister gündüz kremi olarak kullanabilirsiniz.

Malzemeler:
  • Bepanthen krem
  • Ephynal 300 E Vitamini (Her bir kutuda 2 kapsül kullanıyoruz)
  • Kayısı yağı
  • Boş bir kutu
  • Kulak çubuğu
  • Toplu iğne

1. İlk olarak Bepanthen kremi boş kutuya sıkıyoruz, üstüne de 1 çay kaşığı kayısı yağı ekliyoruz.
2. E vitamini kapsüllerini toplu iğneyle ucundan deliyoruz.
3. Kapsüllerin içideki vitamini sıkarak karışıma ekliyoruz.
4. Karışımı kulak çubuğu yardımıla iyice karıştırıyoruz ve 1 gece buzdolabında bekletiyoruz.

Ve voila!!! Ertesi gün misss gibi kokan, E-vitaminli besleyici kremimiz hazırrr ;))
Ohhh sürüp sürüp beslenme, keyiflenme vaktidir...

NOT: Bu tarif kuru ciltler için ölçülendirilmiştir. Eğer yağlı bir cildiniz varsa kayısı yağının oranını yarım çay kaşığına kadar düşürebilirsiniz.

6 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

mantıklı harika, elinize sağlık.. yüzünüze kullanıyormusunz?

Adsız dedi ki...

unutmamalıyım bunu :) hiç kendim krem yapmadım ama keyifli gözüküyor, hemen denicem :)

otuzundansonra dedi ki...

Süpermiş.benim cildimde çok kuru.Deneyeyim .Teşekkürler

madammoda dedi ki...

Dekorapsuwasyon; tabiiki, ben gece kremi olarak kullanıyorum ;))

Verry Merry; hem içinde ne olduğunu biliyorsun hem de hazırlaması da bir o kadar keyifli ;))

Otuzundansonra; keyifli deneyiniz ;))

Unknown dedi ki...

süper.... deniyecem hemen hemde malzemelerimde varken

madammoda dedi ki...

Modaccı; süper bişii kesin dene, ama kayısı yağının oranına dikkat! ;)