16 Mart 2011 Çarşamba

DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLSUN MU?

Bloggerlık hayatım başladı başlayalı hiç bu kadar isteksiz olmamıştım canlar. Bloğum benim kendimi en iyi ifade ettiğim, süper arkadaşlar edindiğim, eğlendiğim, öğrendiğim küçük ama büyük dünyamdı. Dı diyorum çünkü şu blogların yasaklanması sürecinde ne yazmaya ne okumaya hiç hevesim kalmamıştı.
Amaaa bugünden itibaren gelen güzel haberler olsun, güneşli hava olsun, akşama Amasra yolcusu olmamız olsun neşemi yerine getirdi. Yeniden çok çok yazma, çok çoooookkk da okuma hevesiyle doldum taştım.
Birkaç yazı aşağıya bakarsanız, Vintage Queen'imi hatırlarsınız. Dün akşam onunla yine süpperrr çekimler yaptık. Vintage blogları kıskanacak benden söylemesi. ;))
Şu an beni kimler okuyabiliyor bilmiyorum, o yüzden bi ses verin emi sevdiceklerim, sizleri çok özledim. Bu akşam balım kaymağım kocacığımla Amasra'ya gidiyoruz. 2 günlük bir kaçamak bizi bekler. Ama bu arada sizleri de unutmıyciim, benim birbirinden cici izleyicilerimden birine Amasra'dan hediye getiriciim. (İzleyicilerim ve hediye olayı mevzu bahis olunca nasıl da gevşiyorum yaa :)) )
Bu yazının altına Amasra'yla ilgili mekan, yemek, yol.. hakkında tavsiyelerde bulunabilir, yahut Amasra'dan size ne getirmemi istediğinizi yazabilirsiniz. Cuma öğlene kadar vaktiniz var, çoookkk öptüm sizi, beni unutmayın, yorumsuz da bırakmayın tamam mııı? ;))

E tabi geri dönüş yazısı ne giydimsiz olmaz ama dimi ;)) Geçtiğimiz haftadan kalma bir kombinle yazıyı tamamlayalım bakalım.
Bluz..................Miss Poem
Etek................................Mango
Hırka........................................Mudo
Çorap.............................................Day Mod
Saat........................................Swatch


Hiç yorum yok: