28 Ekim 2010 Perşembe

OJELERİM VE IT'S BEAUTY DÜZENLEYİCİLERİM

Bir oje manyağı olarak bugün size ojelerimi ve organizerlarımı tanıtayım istedim. Oje konusunda pek takıntılı değilimdir, sadece şu renkleri kullanırım başkasını kullanmam demem. Ama tabii her rengi de kullanmam sırf moda diye, yakıştırmam lazım ilk önce.
Bunlar benim ojelerimin büyük bir kısmı, ufak bir kısmıysa ofiste, çantada, orda, burda :))
Bunlar da French dışında en sevdiklerim, en çok sürüp sürüştürdüklerim...
Ojeyi genelde günaşırı sürerim, 3 günden fazla bekletmemeye çalışırım ki, tırnaklara zarar vermesin.
Ben sırf farklı renk diye ojeye fazla para vermeyi sevmiyorum, istersem zaten karıştırarak kendim de yapıyorum, değişik renkleri ;))
Bir çok ünlü ve pahalı oje markası da yukarıda gördüğünüz Flormar, Alix Avien, Pastel ve Golden Rose'dan farklı değil. Benim favori oje markam da yıllardır Flormar.

Aşağıda gördüğünüz makyaj malzemesi düzenleyicilerim ise It's Beauty markasının güzellikleri. Ben Markafoni'den almıştım. Gayet kullanışlılar.

Özellikle çiçek şeklinde olanı rujlar için kullanıyorum ve hep çantaların, kutuların dibinde saklanan rujlarımı hatırlamış oluyorum.


Diğerini ise ben ojelerimi düzenlemek için ayırdım. Ancak her oje markasının şişesi farklı. Ve büyük olanlar bölmelere sığmadı. Sadece klasik Flormar'ları koyabildim ona. Bundan sonra ya hep klasik şişede Flormar alıciiz ya da ojelere başka bir çözüm buluciiz napalım ;))

Şimdilik hepinizi öper, en hızlısından işlerime dönerim şekerler.
Akşama 54 kişilik tiyatro organizasyonumuz var. (Ve tabiiki organizatör ben :)) ) Soğuk Bir Berlin Gecesi isimli oyuna gidiyoruz merak eden olursa. Yorumları paylaşırım sizlerle de.
Twitter'dan da takip edebilirsiniz.
Papaaayyy :)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevdim bunu valla ojelerim sevinecek :)

madammoda dedi ki...

Omodam in Baku; evet canım sen de sevindir ojelerini ;))