19 Nisan 2010 Pazartesi

CELEBRITYLER FESTİVALDE

Coachella festivalinde goruntulenen unlulerin yerinde olmayi hanginiz istemezdiniz simdi dogru soyleyin. Kendi adima oraya isinlanmak, tiril tiril minicik elbisem uzerimde, sandaletlerim ayagimda, Smirnoff"um da elimde arz-i endam eylemek icin neler vermezdim ki... Cunku ben tam bir festival insaniyim; bayiliyorum muzik, acik hava, icecek uclusune.

Su anda celebritylerin bu fotolarina bakarken kiskancliktan catir catir catliyorum; birazcik da siz bakin da siz catlayin :)))

2 yorum:

tatlisubaligi dedi ki...

catt diye catlamak uzereyim... evet hissettigim tam olarak bu...
fırıl fırıl bi elbise babet esliginde eglenmek istiyorum bende, haksızlık bu:((

madammoda dedi ki...

tatlisubaligi; kesinlikle haklisin, biz calisalim onlar eglensinler ... en azindan oralara gidemesek de festivaller bize gelsin yaff ;))