18 Ekim 2009 Pazar

FASHIONABLE DIY PROJECT IDEAS

Bana bugun "Fikrim geldi!" dedirten birkac DIY (Do It Yourself) yani 'Kendin Yap' projesi oldu ve bunlari sizlerle paylasmak istiyorum dostlar. Cunku hepsi su an ayilip bayilarak arzuladigimiz seyler; ama bir o kadar da erisilebilirler. Elbette o etiketlerinde bolca sifir olan markalardan almak zorunda degiliz, gereken sey sadece azicik el becerisi ve sabir.
Bunlardan ilki Sarah Michelle Prinze'in zimba ve zincirlerle suslenmis fulari, sahsen su zimbalardan edinebilmis olsaydim ilk yapacagim projelerden olurdu. Attim yapilacaklar sepetime.
Ikincisi, Jessica Stroup'un puskul gorunumlu kupeleri. Bu kupelerde beni cezbeden siradan bir puskul degil de metal detayli olamalari ve ust klipsleriydi.
Ve son olarak da Jessica Alba'nin cok zincirli uzun kolyesiydi dikkatimi ceken. Ihtiyacimiz olanlar ise birkac farkli cesit zincir ve bir kurdela veya uzun bir kumas parcasi.
Kendi muhayyilemde DIY'lestirdigim bu parcalardan yapaniniz olursa bizlerle de paylasin emi, gorelim ne cevherler var buralarda... ;))

Neyse sekerler ben simdilik kaciyorum yarina cok is var. Saysam usanirsiniz okurken, o yuzden yazmiim dimi :))
Opuldunuz hepiciginiz.
Hee bu arada anneme zorla bayramda diktirmeye basladigim elbisem ben Ankara'ya donunce bitti ve annecigim yolladi ama bir turlu fotograflayamadim, yarin insallah onu da cekip koymak istiyorum. Ellerine saglik anniskom, opuyorum seni de en kocamanindan. Ayricaaaa haftasonu kendime iki tane kumas aldim Bursa Kumas Pazari'ndan, dikis makinem yok ama bakalim el dikimiyle neler yapabilecegim. Bitince (bir seyler becerip ortaya cikabilirsem tabi :)) ) hemen sizlere de gostericem, merakla bekleyin bakalim.

Tekrar opuyorum, sevgilerimi yolluyorum ve izninizle yatmaya gidiyorum... (Cenem dustu yine yaa, sormayin :))) )
justjared, celebrity gossip

4 yorum:

Siu dedi ki...

şala bayıldımm süper süper süper hatta o kadar beğendim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İyi geceler not alındı diyler olarak da anımsar yaparız umarım

madammoda dedi ki...

Siu; diimi sekerim ben de bayildim, su zimbalardan edinince hemen yapiciim.

Stil Direktoru; ah su DIY aski, insan surekli bisiler yapmak istiyor bebem.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aynen bebem ya delirtecek bizi ahahah